We vinden het belangrijk dat - als je een vraag hebt - we die ook zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarvoor hebben we Emma (onze chatbot) die 24u/24u en 7d/7d je vragen kan beantwoorden. In sommige gevallen zal ze dat niet kunnen, omdat een chatbot ook maar een chatbot is.
In dat geval kan je via dezelfde functie praten met een van onze Customer Service-medewerkers tijdens de kantooruren op werkdagen.
Volg deze stappen om deze nieuwe functie te gebruiken :
1. Klik op het chat-icoon op eender welke pagina op onze website
Zorg dat je een webpagina op onze website open zet. Tijdens het surfen zal er rechtsonder een chatbot-icoon verschijnen. Dit is Emma, onze chatbot. Haar taak is om simpele vragen voor jou te beantwoorden.
2. Gebruik de knoppen om je vragen te stellen
De makkelijkste manier om een antwoord op je vraag te krijgen is door de knoppen te gebruiken. Simpele vragen over je (online) bestelling, Cook&Save, login-problemen, inspiratie, productinformatie, etc. kan je hier stellen en Emma zal je een gepast antwoord geven.
Wil je toch iets anders vragen dan wat er in bovenstaande categorieën staat beschreven, dan kan je tijdens de kantooruren met een van onze Customer Service-medewerkers praten. Buiten de kantooruren? Laat dan een bericht achter en wij contacteren je terug of bezoek onze FAQ-pagina.
3. Stel je vraag rechtstreeks aan Emma
Als je de knoppen niet wil gebruiken is er ook een optie om je vraag rechtstreeks aan Emma te stellen. In sommige gevallen weet ze het antwoord, in andere gevallen zal ze het antwoord niet kennen. Indien ze het antwoord niet kent, zal ze je meteen doorverbinden met een Customer Service-medewerker (tijdens de kantooruren) of kan je een bericht achterlaten zodat zij jou contacteren.
Meer nieuwe functies
Meest bekeken recepten
Bij het ingeven van een bestelling in de Food Solutions webshop geef je ons de opdracht om deze bestelling en je gegevens in jouw plaats door te sturen naar de door jou gekozen grossier ter uitlevering. Dit is een service van Food Solutions. Jouw grossier verkoopt de producten rechtstreeks aan jou onder de voorwaarden die jij met je grossier hebt afgesproken. De prijzen vermeld op de Food Solutions webshop zijn aanbevolen groothandelsverkoopprijzen en worden louter ter indicatie gegeven. De daadwerkelijke verkoopprijs wordt door de grossier zelf bepaald. De uiteindelijke prijs die je betaalt, is volgens de afspraken die je hebt met je grossier, en kan dus zowel gelijk, lager als hoger zijn. Food Solutions kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor producten van derden die niet deel uitmaken van het Food Solutions assortiment en die de grossier via de Food Solutions webshop zou aanbieden. Wil je meer informatie over jouw grossier, neem dan contact met ons op.
Verbind met JAVA Foodservice
OPGELET! Momenteel is deze verbinding enkel geldig voor klanten die werden gecontacteerd door JAVA Foodservice. Klik hier voor meer informatie.
Gerelateerde producten
Product toegevoegd aan lijst
Het is niet gelukt om het product aan de lijst toe tevoegen
Product verwijderd uit lijst
Het is niet gelukt om het product uit de lijst te verwijderen
Word lid van UFS!
- Receptinspiratie en praktische tips van onze UFS Chefs
- Ontvang gratis samples van onze nieuwste producten
- Spaar via jouw aankopen op de webshop voor gratis cadeaus