Menu
Punten

02:20

1. Wat te promoten

Briefings tussen keukenpersoneel en zaalpersoneel zijn belangrijk. Het helpt je te begrijpen wat je tijdens jouw shift kan aanbieden.  Bekijk deze video om verschillende tips en trickx te leren om jouw bediening te kunnen verbeteren. 

02:52

2. Wanneer promoten

Je moet de stemming aan de tafel kunnen aanvoelen om te weten wanneer je jouw pitch moet inzetten. In deze video bespreken we de signalen waarop je moet letten om op het juiste moment de beste aanbevelingen te kunnen doen. 

01:29

3. Hoe promoten

In deze video bespreken we de beste manieren om bepaalde producten te promoten en in welke fase van een maaltijd. Kijk hoe je het best de stemming van een tafel kunt lezen.

02:36

4. Terugkerende bezoeken krijgen

Terugkerende gasten zijn zeer waardevol voor een restaurant. Deze video gaat dieper in op het belang van het erkennen van elke terugkerende gast en hoe je van nieuwe gasten vaste klanten kunt maken.

01:31

5. Belangrijke aanbiedingen

Om aanbevelingen te kunnen doen aan jouw gasten, is het belangrijk om te weten wat je aanbod is.  Bekijk deze video om te zien hoe je jouw belangrijkste aanbod het best kunt presenteren.

Home
Producten
Favorieten
Cart
Menu