1. Google mijn bedrijf
Net als sociale netwerken, is deze online listing tool een geweldige manier om jouw restaurant onder de aandacht te brengen van potentiële nieuwe klanten. Ontdek waarom je de gegevens van jouw bedrijf moet personaliseren en aantrekkelijke foto's van jouw eten moet presenteren.
2. Wat maakt een goede website
Digitale marketingprofessionals en Joanna Gendrano, Executive Chef bij UFS, leggen uit hoe je een goede website maakt. Zij leggen uit waarom de website van een restaurant gemakkelijk te navigeren moet zijn, een naadloos reserveringssysteem moet hebben en regelmatig moet worden bijgewerkt.
3. Hoe maak je een website?
Een snelle en duidelijke inleiding tot het maken van een website die de digitale marketing van elk restaurant zal doen bloeien. Dit omvat het kiezen van de juiste websitebouwer, het kopen van een domeinnaam en het kiezen van een lay-out en stijl die bij jouw merk passen.
4. Omgaan met online reviews
In deze video wordt uitgelegd waar je recensies over jouw bedrijf kunt vinden en hoe je het beste op die recensies kunt reageren. Zelfs negatieve recensies kunnen worden omgezet in positieve en gebruikt als een krachtige vorm van digitale marketing voor jouw restaurant.