Menu
Punten

Geboren in de deli, groot geworden in de professionele keuken. Juist de bescheiden wortels van Hellmann’s maken het tot zo’n populair merk voor chefs. Al sinds 1905.

Hellmann’s is een wereldmerk van bescheiden afkomst. In 1905 opende Richard Hellmann zijn deli(-catessenzaak) in het hart van New York: Columbus Avenue, Manhattan. Al snel groeide zijn naam uit tot een begrip. Met name Blue Ribbon Mayonaise van Hellmann’s met de bekende blauwe strik erop. Die was met zijn uitgebalanceerde mix van ingrediënten een garantie voor de ultieme romige smaak en structuur. Daarmee werd het een stevige favoriet onder de New Yorkers aan het begin van de 20e eeuw.

Kwaliteit en originaliteit

Kwaliteit en originaliteit

Klanten van Hellmann’s waardeerden de kwaliteit van zijn assortiment en de smaak van zijn sauzen naar eigen recept. En dat streven naar perfectie in smaak en kwaliteit in originaliteit is altijd gebleven. Ook toen Hellmann’s uitgroeide tot een wereldmerk, bleef de geest van Richard Hellmann rondwaren. De ondernemersgeest van een man die tegelijkertijd middenstander en gastheer was en daarom altijd de prijs én kwaliteit optimaal wist te balanceren.

Eenvoudiger en beter

Eenvoudiger en beter

Inmiddels is Hellmann’s uitgegroeid tot een klassieker onder foodprofessionals en hun gasten. Sauzen en dressings van Hellmann’s zijn een synoniem voor kwaliteit. Omdat de producten van Hellmann’s voortkomen uit ondernemerschap en het werk in de keuken, zijn naast prijs en kwaliteit ook snelheid en gebruiksgemak optimaal. Daarom passen de producten van Hellmann’s perfect in de foodservice.

De sauzen, vinaigrettes, dressings en spreads zijn de ideale smaakmakers van hoog niveau die niet misstaan in uiteenlopende keukens. Van sandwich tot salade en van winterse kost tot een zomers gerecht, Hellmann’s voegt waarde toe en maakt het leven van de keuken eenvoudiger en de ervaring van de gast rijker.

Met zorg gemaakt

Met zorg gemaakt

Van een kleine deli in New York naar het wereldmerk in de keuken lijkt een enorme sprong. Maar Hellmann’s is gebleven wat het altijd was: met zorg gemaakte producten. Dat idee is misschien ontstaan in 1905, het is een filosofie die eeuwen overleeft. Dat is de reden dat juist zoveel chefs en foodprofessionals graag met Hellmann’s werken. Born in the deli, groot geworden in de professionele keuken.

Home
Producten
Favorieten
Cart
Menu