Menu
Punten

1. Hoe kan ik producten bestellen in de Unilever Food Solutions webshop?

  1. Ga naar de webshop
  2. Open je winkelwagen (rechterbovenhoek) en bevestig je bestelling
  3. Producten toevoegen aan je favorieten en bestelling afronden 
  4. Vul je gegevens in (ga akkoord met het updaten van je profiel)
  5. Voeg je producten toe aan je favorieten, zodat je de volgende keer veel sneller kunt bestellen

TIP: door online te bestellen, spaar je ook voor prachtige geschenken in ons spaarprogramma Cook&Save.

2. Ik vind mijn product niet terug

Ons assortiment evolueert samen met jou elke dag om je nog beter van dienst te zijn. Dat wil dus ook zeggen dat er af en toe producten verdwijnen, maar ook weer bijkomen.
Op deze pagina (link) vind je een overzicht van de producten die ons assortiment verlaten hebben, maar ook welke producten je in de plaats kan gaan gebruiken.

Hulp op maat nodig? Contacteer dan Emma, onze chatbot rechtsonder, onze klantendienst of een van onze vertegenwoordigers om samen met jou naar een oplossing te zoeken.

3. Wat zijn de vereisten om te bestellen op de webshop?

  • Je dient een ‘bezorgklant’ te zijn bij één van onze grossiers
  • Je bent 18 jaar of ouder
  • Je kunt de webshop gebruiken zonder in te loggen of door de login gegevens te gebruiken van je registratie. Het voordeel hiervan is je gegevens worden bewaard voor vervolgbestellingen. Je kunt de webshop ook gebruiken zonder te registreren. In beide gevallen moet je wel ‘bezorgklant’ zijn bij één van onze grossiers. 

4. Welke prijzen zijn van toepassing in de webshop?

De prijzen die in de webshop worden getoond zijn indicatieve prijzen, wat betekent dat ze slechts een schatting zijn van wat je aan je grossier zult betalen. De werkelijke prijs die je betaalt is een overeenkomst tussen je en je grossier en kan lager of hoger zijn dan de prijs die in de webshop wordt aangegeven. Om je prijzen en leveringsafspraken beter te begrijpen, adviseren wij je contact op te nemen met je grossier. 

5. Wie levert mijn bestelling?

Jouw grossier zal de bestelling leveren. Ook de betaling gaat via hen. De keuzelijst hiervan zie je op de webshop, waar je je grossier voor de levering kunt kiezen. Indien je nog geen grossier hebt, moet je eerst klant worden. Als je klant wilt worden bij een grossier, neem dan contact op met de desbetreffende grossier.

6. Wanneer zal mijn bestelling bezorgd worden?

Vaak wordt de bestelling de eerstvolgende zending meegeleverd, maar dit kunnen we niet garanderen. Voor de zekerheid: neem contact op met je grossier.

7. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet geleverd wordt?

Jouw grossier is verantwoordelijk voor het leveren van je bestelling. Als het niet geleverd wordt, neem dan contact met hen op.

8. Hoe kan ik een product terugsturen?

De terugzending van producten zullen behandeld worden door jouw gekozen grossier. Gelieve contact op te nemen met je grossier als je producten wil retourneren. Als je problemen ondervindt, kan je ons bellen op 0800 16 121.

9. Waar vind ik mijn bestelgeschiedenis?

Om toegang te krijgen tot je bestelgeschiedenis, moet je eerst inloggen. Log in aan de rechterbovenzijde van de pagina. Er staat ‘login’ of je gebruikersnaam als je al ingelogd bent. In dit menu klik je op ‘mijn account’. En in dit gedeelte kun je aan de linkerzijde naar bestelgeschiedenis.

10. Hoe kan ik een review plaatsen?

Wij van Unilever Food Solutions willen graag alles horen over je ervaring met onze producten en waarderen je bijdrage.  Door het plaatsen van een klantenreview op onze website, ga je akkoord met de volgende voorwaarden:

  1. Je bent minstens 18 jaar oud en beschikt over een geldige login en paswoord tot www.ufs.be ("Website")
  2. Je mag alleen een review insturen als je zelf ervaring hebt met het UFS product waarover je schrijft. Per account wordt slechts 1 review over hetzelfde product toegestaan. Een review dient in het Nederlands, Frans of Engels te zijn opgesteld.
  3. Je review kan ons helpen om onze producten nog relevanter te maken voor onze klanten en wordt voornamelijk gepubliceerd op onze Website, maar kan ook elders gebruikt worden, bijvoorbeeld in marketing.
  4. Voor elke review die je instuurt, verklaar je de enige auteur en eigenaar te zijn van de intellectuele eigendomsrechten hierop en verleen je UFS een eeuwigdurend, onherroepelijk, royaltyvrij, overdraagbaar recht en een licentie om deze te gebruiken, te kopiëren, te wijzigen, in zijn geheel te verwijderen, aan te passen, te publiceren, te vertalen, afgeleide werken te creëren en/of deze inhoud te verkopen en/of te distribueren en/of deze inhoud op te nemen in elke vorm, medium of technologie over de hele wereld voor alle doeleinden (inclusief voor marketing- en promotiedoeleinden) zonder tot enige vergoeding gehouden te zijn t.a.v. jou.
  5. Elke review die je instuurt mag naar eigen goeddunken worden gebruikt. Je erkent dat UFS  niet verplicht is om de inhoud vooraf te screenen, hoewel wij ons het recht voorbehouden om de inhoud vooraf te bekijken alvorens deze te publiceren en om inhoud te wijzigen, samen te vatten of te verwijderen die wij, naar eigen goeddunken, beschouwen als een schending van deze voorwaarden of om de leesbaarheid of de algemene kwaliteit van onze website te waarborgen. De beslissing van UFS is finaal.
  6. Ratings en schriftelijke commentaren worden over het algemeen binnen twee tot vier werkdagen gepubliceerd. Wij behouden ons echter het recht voor om reviews om welke reden dan ook te verwijderen of te weigeren. Je erkent dat jij, niet UFS, verantwoordelijk bent voor de inhoud van je inzending.
  7. Alle persoonsgegevens die je in verband met de review meedeelt aan UFS worden verwerkt conform het Unilever privacybeleid, waarvan je de laatste versie terugvindt op www.unileverprivacy.com.  Als je je e-mailadres aan UFS geeft in verband met de review, ga je ermee akkoord dat wij dit e-mailadres kunnen gebruiken om contact met je op te nemen in het kader van je review. Je e-mailadres wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden
  8. In geval van misbruik behouden we ons het recht voor om, zonder voorafgaande kennisgeving en naar eigen goeddunken, je review en desgevallend je account te voorlopig dan wel permanent te verwijderen, zonder hiervoor tot enige compensatie gehouden te zijn.
  9. Klantenreviews helpen ons om deze te verbeteren. Voor klachten of kwaliteitsafwijkingen over onze producten verwijzen we je evenwel graag naar onze service desk, te bereiken via 0800 16 121  (open op weekdagen van 9-17) of te bereiken via UfsBe.Services@unilever.com.
  10. Je review mag geen zaken bevatten:
  • waarvan je weet dat ze onwaar, onjuist of misleidend zijn;
  • die inbreuk maken op de intellectuele eigendomsrechten van derden;
  • die strijdig zijn met wet- of regelgeving, de goede zeden of de openbare orde;
  • die (seksueel) intimiderend, beledigend, discriminerend, aanstootgevend of op enige andere manier als ongepast kunnen worden beschouwd;
  • waarbij je jouw identiteit of verwantschap met iemand anders verkeerd voorstelt;
  • die betrekking hebben op websites, diensten of producten van derden;
  • die de indruk wekken dat een product een effect heeft op een lichaamsfunctie ("gezondheidsclaim") of een ziekte ("medische claim") en/of een niet toegelaten voedingsclaim uitmaken.

Geen antwoord op je vraag gevonden? Je kan Unilever Food Solutions bereiken via e-mail UfsBe.Services@unilever.com en telefonisch op het nummer 0800 16 121. Uiteraard is je vertegenwoordiger het visitekaartje voor al je vragen.

Home
Producten
Favorieten
Cart
Menu